Zeg. het krachtig en helder         



Nieuwe strategie van Heinen Delfts Blauw vervat in SEO-teksten

Nieuwe strategie van Heinen Delfts Blauw vervat in SEO-teksten

De klant

Heinen Delfts Blauw is een van de bekendste producenten van Delfts blauw aardewerk. Een maakbedrijf dat het eeuwenoude ambacht springlevend houdt. Met respect voor de eeuwenoude traditie zoekt Heinen Delfts Blauw naar nieuwe wegen en naar vernieuwing. Bij Heinen Delfts Blauw werken de beste Delfts blauw ontwerpers, plateelschilders en keramisch-technici van Nederland. Ook werkt het bedrijf samen met Nederlandse ontwerpers van naam en faam. Samen geven ze invulling aan de missie: creating new traditions.

Heinen Delfts Blauw heeft 12 vestigingen: 10 winkels (Amsterdam, Delft, Curaçao), een hoofdkantoor in Putten en een volledig eigen fabriek in China. In de ateliers in Delft en Putten maken ze handbeschilderd Delfts blauw. In de eigen fabriek in China maken ze  Delfts blauwe producten met een optimale prijs-kwaliteitverhouding. In totaal telt Heinen Delfts Blauw circa 75 medewerkers.

 

De opdracht

Schrijf de teksten voor de nieuwe te realiseren website/webshop. Met als basis de strategie en het marketingplan, ontwikkeld door Wendy Kroes-Doorn (MOM! Marketing & Consultancy). En op basis van gesprekken met eigenaar Jorrit Heinen, zijn vader Jaap Heinen (grondlegger van het bedrijf) en met nog zes sleutelfiguren binnen Heinen Delfts Blauw. 

 

Het resultaat

Een website en webshop, ontworpen en ontwikkeld door OrangeTalent. Met teksten waarin de nieuwe visie van Heinen Delfts Blauw naar voren komen. En die zijn geoptimaliseerd voor Google (met uitzondering van de webshop).

 

Wat de klant zegt:

“Bedankt voor jouw uitstekende bijdrage Jeroen!” (via Facebook) 

 

Ga naar de website van www.heinendelftsblauw.nl

 

Gratis SEO-scan

Wil je weten of je webteksten SEO-proof zijn? Ik bied je een gratis SEO-scan aan.
Gewoon advies, geen verdere verplichtingen. Ja, doe mij een gratis SEO-scan.